پیامک جهاد اقتصادی
مرجع بزرگ پــیــامـک های مـذهـبـــی و زیـبــا(SMS)
پیامک تولد پیامبر اکرم پیامک رحلت پیامبر اکرم پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد حضرت علی (ع) پیامک شهادت حضرت علی(ع) پیامک تولد حضرت
رزمنده و در صف جهادیم امسال / نابودگر ظلم و فسادیم امسال

از امر امام مسلمین خامنه ای / مامور جهاد اقتصادیم امسال

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امید که حق سرور و شادی بدهد / شوری چو نسیم بامدادی بدهد

امید که حضرتش در این سال جدید / توفیق جهاد اقتصادی بدهد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با یاد خدا آمده است سال نود / باید که جهاد اقتصادی بشود

با وحدت مسلمین و یاری خدا / آمریکا و صهیونیسم از بین برود

*

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهر پیروزی ایران عدل و دادی می کنم

از همه فرمایش رهبر منادی می کنم

امر کردی رهبرا بر روی چشمان ترم

چشم آقا من جهاد اقتصادی می کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهر پیروزی ایران عدل و دادی می کنم

از همه فرمایش رهبر منادی می کنم

امر کردی رهبرا بر روی چشمان ترم

چشم آقا من جهاد اقتصادی می کنم

بهر پیروزی ایران عدل و دادی می کنم

از همه فرمایش رهبر منادی می کنم

امر کردی رهبرا بر روی چشمان ترم

چشم آقا من جهاد اقتصادی می کنم

بهر پیروزی ایران عدل و دادی می کنم

از همه فرمایش رهبر منادی می کنم

امر کردی رهبرا بر روی چشمان ترم

چشم آقا من جهاد اقتصادی می کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کوری چشم دشمنان و بیگانگان / چَشم آقا، ما جهاد اقتصادی می کنیم

خار در چشم دشمن و ایادی می کنیم / زیر سایه ی ولی، احساس شادی می کنیم



نظرات شما عزیزان:

YASI
ساعت16:30---27 بهمن 1390
من گفتم وبلاگم رو تازه درست کردم دارم روش کار میکنم یه خاطره از نمره های درخشانم گذاشتم حالا باید بیشتر بزارم ولی اگه میخوای همکار شی باید با این id بهم بگی ممنون بابای.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط اس ام اس