اس ام اس و پیامک روز درختکاری
مرجع بزرگ پــیــامـک های مـذهـبـــی و زیـبــا(SMS)
پیامک تولد پیامبر اکرم پیامک رحلت پیامبر اکرم پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد حضرت علی (ع) پیامک شهادت حضرت علی(ع) پیامک تولد حضرت

اس ام اس و پیامک روز درختکاری

1y30snjixr2afas3dsz اس ام اس و پیامک روز درختکاری

زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟
بیداری شکفته پس از شوکران مرگ
زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟
زیر درفش صاعقه و تیشه ی
تگرگ
زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟
عریانی و رهایی و تصویر بار و برگ ..

شفیعی کدکنی

 

گلدان
شاید تابوت کوچکی باشد
که رویای خدا شدن را از درخت می گیرد .

شاید
آغاز یک درخت باشد
روزی که گلدانها به مرگ محکوم میشوند.

۱۵ اسفند روز درختکاری مبارک

شاعر:  کریمی میبدی

 

اگه تو خاطره هات عطری از گذشته ها
مونده هنوز برای ما
بیا تا کنار هم
به یاد هم
سه چهار تا برگ سبز و پاک
رو تنِ این درخت پیر زندگیمون بذاریم… …

شاعر: سیف زرگر

.

من درخت سبز هستم
با شهامت
با سری افراشته بر سوی گردون…
من درخت را دوست دارم
چونکه رمز رستنست
رمز همت
رمز پاک پایداری
ریشه اندر خاک دارد
میو ی افلاک دارد. …

شاعر: گیتا تاج بخش

روز درختکاری مبارک

.

 

.

شعرمثل درخت است
فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند
آنوقت مرا قطع کنید
شعر مثل درخت است
میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم
تا من را از آن بیاویزند …

شاعر: ترابی

.

 

.

گفتند : از درخت سخن گفتن
در روزگار آتش و آهن ، جنایتی است
اما من از درخت سخن گفتم
زیرا که هر درخت به چشم من آیتی است
از
معجزه ی که آدمی اش نام کرده اند

شاعر: نادرپور

روز درختکاری مبارک

.

 

.

توی یک جنگل سبز
میون طبیعت خدا
هوای پاک و لطیف
آیا میشه قسمت ما؟
اگه دستای کثیف
واسه پر کردن جیب
قطع کنن درختا رو
دیگه از جنگل سبز
می مونه میون ما
خاطره ها
روزی از روزای خدا
مردی وایستاد
خیلی محکم و سخت
جلو فتنه و فساد
واسه حفظ هر درخت
خون داد
جون داد
تا که یادمون نره
زندگی من و تو
با درخت خورده گره
با درخت خورده گره …

شاعر: سیاوش رودکلی

.

 

.

درخت ها که
مثل پرنده ها نیستند
وقتی جنگل آتش گرفت
کوچ کنند
درخت ها می مانند
اما نمی توانند جنگل را نجات دهند
مثل من که می مانم
اما نمی توانم تو را نجات دهم
مرا ببخش
محبوب من
که پرنده نیستم ! …

شاعر : مجید یاری

.

 

 

.

درخت
هویت پنجره هاست
جوانه
شعر درخت است
و غنچه
معنی عشق …

مهدی فتوحی

روز درختکاری مبارک

.

 

.

ای درخت
کودکی از دست آفتاب
زیر پایت نشست
پرنده ای روی شاخه ات
آوازی خوش خواند
ولی تو … …

رحیمی

.

 

.

هر روز که از درخت عشقت
سیبهای مهر تو را می چینم
و طعم شیرین آن را می چشم
نگرانم
از روزی که
دیگر این درخت سیب نداشته باشد …

شاعر: ابوالحسنی

روز درختکاری مبارک

.

 

.

آنگاه که تیشه به ریشه اش زدند!
کاغذ زیر دستم در خود پیچید
و بی صدا فریاد زد:
زنده باد درخت! …

نرگس نصیری

روز درختکاری مبارک

 

 

شاعرانه هایم را
به پای درخت سیب ریختم
تا زود تر میوه بدهد
تا از روی شاخه پرت شوم
به دراز کشیدنت

برای یک لحظه
نیوتن شدن را فراموش کن
فقط سیب ات را گاز بزن …

احمد قاسمی

روز درختکاری مبارک

 

.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط اس ام اس