اس ام اس عاشقانه و عارفانه (4)
مرجع بزرگ پــیــامـک های مـذهـبـــی و زیـبــا(SMS)
پیامک تولد پیامبر اکرم پیامک رحلت پیامبر اکرم پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد حضرت علی (ع) پیامک شهادت حضرت علی(ع) پیامک تولد حضرت

امیدوار بودم به پای هم پیر شویم ، نه به دست هم

 

* * * * * * * * * * * *

 

قبل از اینکه به کسی ابراز علاقه کنی خوب فکراتو بکن چون شاید چراغی تو دلش روشن کنی که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد

 

* * * * * * * * * * * *


زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربانی را به فردا انداخت . . .

 

* * * * * * * * * * * *


من آینده را دوست دارم زیرا بقیه عمرم را باید در آن بگذرانم

 

 * * * * * * * * * * * *


عالم برای مرد یک قلب است و قلب برای زن عالمی است

 

* * * * * * * * * * * *


تو
هیچ وقت خیاط خوبی نمی شی
ببین بازم زدی دلمو تنگ کردی....!

 

* * * * * * * * * * * *


زندگی رو از شیشه ی جلو نگاه کن ، نه از آیینه ی عقب . . .

 

* * * * * * * * * * * *


برای محبت هایی كه عمیقند ندیدن و نبودن هرگز بهانه ای برای از یاد بردن نیست...

 

* * * * * * * * * * * *



کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

 

* * * * * * * * * * * *


بیا فقط یک شب جایمان را عوض کنیم، من معشوقه میشوم و تو عاشق باش.من خیانت می کنم و تو فراموش کن

 

* * * * * * * * * * * *


ترس از عشق، ترس از زندگی است، آنان که از عشق می گریزند، مردگانی بیش نیستند
آنان که عشق خود را آشکار نکنند معشوق نخواهند بود (شکسپیر(


نظرات شما عزیزان:

M2M
ساعت9:35---26 بهمن 1390
از sms ها استفاده كردم عالي بود....
به وبلاگم بيا از مطالبش استفاده كن. اين نياشه كه فقط بياي و بري...موفق باشي


M2M
ساعت9:30---26 بهمن 1390

سلام دوست عزيز
ما يه وبلاگ در مورد دغدغه هاي جَوونا درباره ي ازدواجساختيم كه مطالب جالب و خوبي

داره كه فكر كنم براي هممون لازمه. خوشحالميشيم تا يه سري به ما بزنيد:

www.m2mboy.lxb.ir
در ضمن اگه دلتون خواست بي زحمت ما رو به اسم "دغدغه هاي جَوونا در ازدواج" لينك كنيد تا

بقيه هم استفاده كنند شماهم بياينو تو قسمت تبادل لينك هوشمند خودتونو لينك كنيد
وبلاگت هم جالب بود دوباره مييام راستيآهنگاي 2afmرو هم اگه تونستي بذار ممنون ميشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط اس ام اس