پیامک ( اس ام اس ) ولادت امام علی (ع)
مرجع بزرگ پــیــامـک های مـذهـبـــی و زیـبــا(SMS)
پیامک تولد پیامبر اکرم پیامک رحلت پیامبر اکرم پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد حضرت علی (ع) پیامک شهادت حضرت علی(ع) پیامک تولد حضرت

تمام لذت عمرم همين است
که مولايم اميرالمومنين است
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 
دلم شده غرق سرور و شعف
کعبه شده بهر علي يک صدف
مرغ دلم رها شده به سوي
ايوان باصفاي شاه نجف

 
نيستم بيگانه، هستم آشنايت يا علي
از ازل دل داده بر مهر و ولايت يا علي
تا جمال خويش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گيرد از جمال دلربايت يا علي

 
مکه پر شور و شعف
کعبه مي گيرد شرف
قبله را قبله نما
آمده مير نجف
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 
دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ي آفاق نيافت
هنگام نهادن قدم بر سر خاک
ديوار حرم به احترام تو شکافت
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 
زان سبب ماه رجب ماه خداست
که اندر آن ميلاد شاه لافتي ست
شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت:
چون که صد آمد نود هم پيش ماست
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 
حجت حق، از حريم حق، به امر حق عيان شد
روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد
خانه زاد حق ولادت يافت اندر خانه ي حق
حق به مرکز جا گرفت، باطل گريزان از ميان شد
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 
زد عشق تو خيمه در دل ما
حل شد زتو جمله مشکل ما
با مهر علي و آل بسرشت
از روز ازل خدا دل ما
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 
ذکر من، تسبيح من، ورد زبان من علي است
جان من، جانان من، روح و روان من علي لست
تا علي (ع) دارم ندارم کار با غير علي
شکر لله حاصل عمر گران من علي است
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 
هر کس که شود داخل حصن حيدر
ايمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علي و آل چيزي نبود
سرمايه ي طوبا و بهشت و کوثر
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 
ميلاد مرتضي اسدالله حيدر است
جشن ولادت علي(ع) آن مير صفدر است
زوجي براي فاطمه حق آفريده است
اين زادروز همسر زهراي اطهر است

 
آن شير دلاور که زبهر طمع نفس
در خوان جهان پنجه نيالود، علي بود
شاهي که وصي بود و ولي بود، علي بود
سلطان سخا و کرم و جود، علي بود

 
تا که بر لب نامت ای زیباترین، می آورم
آسمان ها را تو گویی بر زمین می آورم
تو طلوع آفتابی، من اذان مغربم
زیر لب نام امیرالمؤمنین می آورم

 
تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

 
از دین نبی شکفته جان و دل من
با مهر علی سرشته آب و گل من
گر مهر علی به جان نمی ورزیدم
در دست چه بود از جهان حاصل من

 
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع)، مبارک باد

 
میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد!



 

 روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)


 

 


 

 


 

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی


 

روز مرد مبارک


 

 


 

 


 

 


 

 



 

حیف


 

حیف


 

حیف که خیلی نامردی.


 

.


 

.


 

.


 

وگرنه روز مردو بهت تبریک میگفتم




 

 


 

 



 

 می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟


 

روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه


 

اما روز پدر جوراب فروشی ها ..


 

می دونی شباهشتون چیه ؟


 

پول هر دو از جیب بابا می ره



 

 


 

 


 

***************************************


 

 



 

 


 

 


 

روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم


 

روزت مبارک


 

 


 

 


 

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و... بسیار سخت است


 

پدرم روزت مبارک


 

 


 

 


 

 


 

میلاد مسعود اولین کوکب رخشان سپهر ولایت وامامت



 

بر عاشقان و شیفتگان حضرتش مبارک.



 

 


 

 






 

 


 

اسوه تقـوی علی و مظــهر ایمــان علی


 

عـزت آل پیمـــبر ، عاشــــق جانـان علی


 

منشــاء جـود و سخاوت ، موج دریای وفا


 

لعل رخشـــان ولایت ،گوهــر تـابـان علی


 

منبع مهــر ومحبت ، صــاحب لطف و کرم


 

افتـــخار شیـعیان و آیت الـرحمــــان علی


 

میلاد نور بر شما مبارک



 

 


 

 


 

در میـــان کعـبه جـان ، پـرتـو حق جلــوه¬گر شــد


 

فاطمه بنت اســد هم ، صــاحب زیبـا پسر شــد


 

کعبه آن شب ، غـرقـه در نـور دل افـروز خـدا بـود


 

آسمان کعبه گویی ، مظــهر صــدها گهـــر شــد


 

عطــر جـانبخش بهشـتی در فضــای کعبه¬ پیچید


 

تا کـه میـــلاد ســعید مـرتضی فخــر بشــر شــد


 

مـژده میـــلاد مـولا ، می¬کنــــد از غم رهـــــــایم


 

زین بشارت کام امّت ، مملو از شهد و شکر شـد



 

 


 

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد. و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت  روز پدر مبارک


 

 



 

 آن شهنشاهی که بحر لا فتی را گوهر است


 

شحنه دشت نجف شاه ولایت، حیدر است


 

ذات پاک مرتضی را با کسی نسبت مکن


 

زانکه این آب حیات از چشمه سار دیگر است


 

معنی قول علی بابها آسان مدان


 

کاین سخن را صدجهان معنی به هر باکی در است


 

سرسبحانی که پنهانست در نادعلی


 

هم به معنی مظهرش او هم به معنی مظهر است



 

 


 

 


 

وز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست ...



 

روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته ...


 

و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه ...



 

روز موجودی با محبت به نام پدر ..



 

پدر عزیزم روزت مبارک



 



 

 




 

من باعث فریادتم


 

حافظ اسم پاکنم


 

همیشه در کنارتم


 

مردانه در رکابتم


 

عشق من پدر من


 

همیشه در رویای من


 

اخ که چقدر سخته برام


 

بدون تو فردای من


 

من باعث فریادتم


 

حافظ اسم پاکنم


 

همیشه در کنارتم


 

مردانه در رکابتم


 

عشق من پدر من


 

همیشه در رویای من


 

اخ که چقدر سخته برام


 

بدون تو فردای من






 

 


 

پدرم





 

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد



 

سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد


 

لبی که زمزمه درد می کند شب و روز


 

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد


 

روزت مبارک





 

 


 

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه وفرا رسیدن روز پدر را خدمت شما دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم

 

 

 

منبع سایت راسخون




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:موضوع: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب: behtarin smshaye hazrate ali Funpatugh,com matne tabrike veladate hazrate ali message hazrate ali payamake 13rajab payamake tabrike veladate hazrate ali shere ziba baraye hazrate ali site sms sms 13rajab sms tabrike hazrate ali sms tabrike veladate hazrate ali sms,com weblog sms آرشیو کامل اس ام اس های ولادت حضرت علی(ع) اس ام اس اس ام اس اس ام اس تبریک سیزده رجب اس ام اس تبریک ولادت حضرن علی(ع) اس ام اس جدید اس ام اس جدید ولادت حضرت علی(ع) اس ام اس در مورد حضرت علی اس ام اس مخصوص سیزده رجب اس ام اس های زیبا مخصوص ولادت حضرت علی (ع) (سری اول) اس ام اس و پیامک تبریک ولادت امام علی اس ام اس و پیامک ولادت حضرت علی (ع) اس ام اس ولادت حضرت علی اس ام اس ولادت حضرت علی (ع) اس ام اس ویژه سیزده رجب اس ام اس ویژه ولادت امام علی (ع) اس ام اس ویژه ولادت حضرت علی (ع) اشعار بسیار زیبا برای امام علی (ع) اشعار زیبا برای ولادت حضرت علی امیرموئمنان علی (ع) بهترین اس ام اس های تبریک ولادت امام علی بهترین اس ام اس های ولادت امی موئمنان بهترین مسیج های سیزده رجب تبریک ولادت امام علی(ع) تبریک ولادت حضرت علی جدیترین اس ام اس های ولادت حضرت علی حدیث از امام علی حضرت علی (ع) دوبیتی های زیبا برای ولادت حضرت علی(ع)گلچین اس ام اس های تبریک ولادت حضرت علی(ع) سایت اس ام اس سری جدید اس ام اس های تبریک ولادت حضرت علی(ع) شعر زیبا در وصف حضرت علی(ع) شعر ولادت حضرت علی(ع) متن تبریک آماده برای تبریک ولادت حضرت علی متن زیبا برای تبریک ولادت حضرت علی متون اماده زیبا برای ولادت حضرت علی متون خیلی قشنگ برای تبریک ولادت حضرت علی متون رسمی تبریک ولادت حضرت علی متون زیبا برای ولادت حضرت علی مجموعه کامل اس ام اس های ولادت حضرت علی (ع) مجموعه کامل اشعار زیبا برای ولادت حضرت علی مرکز اس ام اس ایران مسیج تبریک ولادت حضرت علی مسیج زیبا برای تبریک ولادت حضرت علی(ع) مسیج ولادت امام علی(ع) نابترین اس ام اس های ولادت حضرت علی (ع) وبلاگ اس ام اس پارسیان فان پیام کوتاه تبریک ولادت حضرت علی (ع) پیامک پیامک 89 پیامک تبریک ولادت حضرت علی(ع) پیامک در مورد حضرت علی پیامک سیزده رجب پیامک ولادت,
ارسال توسط اس ام اس