مرجع بزرگ پــیــامـک های مـذهـبـــی و زیـبــا(SMS)
پیامک تولد پیامبر اکرم پیامک رحلت پیامبر اکرم پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد فاطمه زهرا(ع) پیامک تولد حضرت علی (ع) پیامک شهادت حضرت علی(ع) پیامک تولد حضرت
رییس جمهور عبایش را که از شانه راستش سر خوره بود درست کرد و گفت: « بگو پسرم. چه خواهشی؟» -آقا! خواهش می‌کنم به آقایان روحانی و مداحان دستور بدهید که دیگر روضه حضرت قاسم(ع) نخوانند! -چرا پسرم؟
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، در یکی از روزهای سال 1362 ، زمانی آیت الله خامنه ای ، رییس جمهور وقت ، برای شرکت در مراسمی از ساختمان ریاست جمهوری ، واقع در خیابان پاستور خارج می شد ، در مسیر حرکتش تا خودرو ، متوجه سر و صدایی شد که از همان نزدیکی شنیده می شد.
 صدا از طرف محافظ ها بود که چند تای شان دور کسی حلقه زده بودند و چیز هایی می گفتند. صدای جیغ مانندی هم دائم فریاد می زد : «آقای رییس جمهور! آقای خامنه ای! من باید شما را ببینم» . رییس جمهور از پاسداری که نزدیکش بود پرسید: «چی شده ؟ کیه این بنده خدا؟» پاسدار گفت: «نمی دانم حاج آقا! موندم چطور تا این جا تونسته بیاد جلو.ٰ» پاسدار که ظاهرا مسئول تیم محافظان بود ، وقتی دید رییس جمهور خودش به سمت سر و صدا به راه افتاد ، سریع جلوی ایشان رفت و گفت: « حاج آقا شما وایسید ، من می رم ببینم چه خبره» بعد هم با اشاره به دو همراهش ، آن ها را نزدیک رییس جمهور مستقر کرد و خودش رفت طرف شلوغی. کمتر از یک دقیقه طول کشید تا برگشت و گفت: «حاج آقا ! یه بچه اس. می گه از اردبیل کوبیده اومده این جا و با شما کار واجب داره . بچه ها می گن با عز و التماس خودشو رسونده تا این جا. گفته فقط می خوام قیافه آقای خامنه ای رو ببینم ، حالا می گه می خوام باهاش حرف هم بزنم».
 رییس جمهور گفت: « بذار بیاد حرفش رو بزنه. وقت هست».
 لحظاتی پسرکی 12-13 ساله از میان حلقه محافظان بیرون آمد و همراه با سرتیم محافظان ، خودش را به رییس جمهور رساند. صورت سرخ و سرما زده اش ، خیس اشک بود . هنوز در میانه راه بود که رییس جمهور دست چپش را دراز کرد و با صدای بلند گفت: «سلام بابا جان! خوش آمدی» پسر با صدایی که از بغض و هیجان می لرزید ، به لهجه ی غلیظ آذری گفت: « سلام آقا جان! حالتان خوب است؟» رییس جمهور  دست سرد و خشکه زده ی پسرک را در دست گرفت و گفت :« سلام پسرم! حالت چطوره؟» پسر به جای جواب تنها سر تکان داد. رییس جمهور از مکث طولانی پسرک فهمید زبانش قفل شده. سرتیم محافظان گفت :« اینم آقای خامنه ای! بگو دیگر حرفت را » ناگهان رییس جمهور با زبان آذری سلیسی گفت: « شما اسمت چیه پسرم؟» پسر که با شنیدن گویش مادری اش انگار جان گرفته بود ، با هیجان و به ترکی گفت:« آقاجان! من مرحمت هستم. از اردبیل  تنها اومدم تهران که شما را ببینم.»
 آقای خامنه ای دست مرحمت را رها کرد و دست رو ی شانه او گذاشت و گفت:‌« افتخار دادی پسرم. صفا آوردی . چرا این قدر زحمت کشیدی؟ بچه ی کجای اردبیل هستی؟» مرحمت که حالا کمی لبانش رنگ تبسم گرفته بود گفت: « انگوت کندی آقا جان! » رییس جمهور پرسید: « از چای گرمی؟» مرحمت انگار هم ولایتی پیدا کرده باشد تندی گفت: « بله آقاجان! من پسر حضرتقلی هستم» .آقای خامنه ای گفت: « خدا پدر و مادرت رو برات حفظ کنه.»
مرحمت گفت: « آقا جان! من از ادربیل آمدم تا این جا که یک خواهشی از شما بکنم.» رییس جمهور عبایش را که از شانه راستش سر خوره بود درست کرد و گفت: « بگو پسرم. چه خواهشی؟»


ادامه مطلب...
ارسال توسط اس ام اس
کار به مباحثه کشید و پدر چون مجتهد بودند فرمودند: «این حرفی که می زنم از باب تشخیص فقهی است و شما نباید به جبهه بروی!» جوابی که برادرم داد این بود:« اولاً در این یک مورد، امام خمینی رضایت والدین را شرط وجوب تکلیف نمی دانند.»
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، استاد سید جعفر شهیدی به سال 1297 در بروجرد متولد شد و در 23 دی ماه 1386 از این جهان بار سفر بست. استاد شهیدی را غالب نخبگان و بیشتر مردم، به نام «مؤسسه دهخدا»  و استاد بلندپایه ی ادبیات فارسی در دانشگاه تهران می شناختند. نام ایشان پیوند کاملی با ادبیات فارسی داشت و کمتر کسی بود که بداند این ادیب گرانسنگ، مجتهدی است مسلم که مراتب فقهی خود را در نجف و در محضر علمایی چون آیت الله العظمی خویی طی نموده و در ایران نیز از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی به شمار می آمده. همین طور نیز انگشت شمار بودند کسانی که خبر داشته باشند فرزند دلبندِ و عزیز کرده ی استاد شهیدی، در جبهه های دفاع مقدس، مفقودالاثر شده است و تا زمانی که در اوایل دهه 80 ، پیکر سید احسان تفحص و به خانواده اش بازگردانده شد، حتی همکاران و همدرسان استاد نیز مطلع نبودند که او نزدیک به 20 سال داغ فرزندش را در دل داشته است.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:جعفر شهیدی , احسان شهیدی , شهید , دفاع مقدس ,
ارسال توسط اس ام اس
همشیره هایش دورش را گرفتند و گفتند: دیگه وقتشه جواد. ما می خوایم زنت بدیم. نه نیاری که دل آیجی ها می شکنه؟ بگو چشمت دنبال کیه تا بریم پاشنه ی در خونه شو دربیاریم.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ،جواد عنایتی در اردیبهشت سال 1343 ، در محله فخارخانه ، در شهرستان بیدگل متولد شد  جواد عنایتی ، به تاریخ 21 دی ماه 1365 ،در سومین روز عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه در جریان بمباران شیمیایی دشمن بعثی مجروح شد و 6 روز بعد در بیمارستان شهید فیاض بخش تهران ، به دلیل شدت جراحات وارده بال در بال ملائک گشود.او در زمان شهادت ، جمعی لشکر 14 امام حسین(صلوات الله علیه) بود.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط اس ام اس
پدر، مادر و همسر شهید احمدی‌روشن شب گذشته پنجشنبه در برنامه "دیروز، امروز، فردا" شرکت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در ابتدای این برنامه محمدرضا کاشفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی به صورت تلفنی سخن می‌گفت، در خصوص موج تغییر رشته دانشجویان به رشته فیزیک هسته‌ای اظهار داشت: آنچه در دانشگاه‌ها اتفاق افتاده است، یک حرکت جدی و خود‌جوشی است که بعد از شهادت شهید احمدی روشن اتفاق‌ افتاده است.

وی‌ گفت: ‌با درخواست‌های مکرر دانشجویان برای تغییر رشته از رشته‌های مختلف به رشته‌ فیزک هسته‌ای مواجه هستیم که برای این تغییر رشته بسیار مصمم هستند و این درخواست‌ها هر روز بیشتر می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی  با بیان اینکه در دانشگاه شهید بهشتی تا امروز 173 نفر فرم درخواست تغییر رشته‌ها پر کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه در میان دو ترم دانشگاه هستیم، با آغاز ترم رشته بسیار جدی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: این درخواست تغییر رشته‌ها نمادین نیست بلکه بسیار جدی خواهان تغییر رشته هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:روشن , همسر , احمدی , مشرق ,
ارسال توسط اس ام اس
به گزارش مشرق، یک نویسنده از تدوین کتاب «اینجا آلونک ننه علی» خبر داده،کتابی درباره مادر شهید علی رخشانی است که سال‌ها در بهشت زهرا زندگی می‌کرده است.
 
 
 
 
 
 
سیاوش امیری از شروع تدوین کتابی درباره ننه علی داد و به فارس گفت: ننه علی مادر شهید رخشانی است که در قطعه 24 بهشت زهرا نزدیک قبر شهید فهمیده دفن شده است و مادر این شهید از سال 59 که شهیدش دفن شده یک اتاقک با حلبی و چوب روی قبر پسرش علم کرده و تا چند سال پیش در آن زندگی می‌کرد.
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط اس ام اس
اکنون که این آرزو را با خود بگور می برم امیدوارم با آن بزرگواری که در شما سراغ دارم مرا ببخشید و حلال کنید.امیدم این است که گذشته را فراموش کنید و صمیمانه حلالم کنید ، تا فردای قیامت در محضر قرب حق تعالی رو سفید باشم ...
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، آن چه خواهید خواند ، آخرین وصیت نامه یه جا مانده از نوجوان بسیجی ، شهید محمود عباسی  از رزمندگان گروهان نجف اشرف (لشکر 7 ولی عصر«عج») می باشد. این وصیت نامه در عین سادگی ، به طرز تکان دهنده ای ، نمایش دهنده روح بزرگ نوجوانی خوزستانی است. :


بسم الله الرحمن الرحیم                                      

قاتلوهم یعذبهم الله بایدیکم و یخرهم و ینصرکم علیهم و یشف صدور قوم مومنین   ۱۴ـ توبه

ای دل بکن بکوی شهیدان زیارتی / تا کی بفکر این زر وصال و عمارتی
جز آرزوی قبر حسین بر دلم نبود / اینست راه عشـق اگـر با بصـارتی

با سلام و درود برهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ... و با سلام و درود بیکران به شهیدان ...
پدر و مادرم در حال رفتن به منطقه هستم ... همه چیز را فراموش کردم :


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:شهید , وصیت نامه , بسیجی , دفاع مقدس ,
ارسال توسط اس ام اس

گل رفت و شمیم خوشش اینجاست هنوز

بلبل به هوا ی گل چه شیداست هنوز

رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا

لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد

.

.

.

تا از تن تبدار زمین روح خدا رفت / بالندگی از همت عنقایی ما رفت

آن ابر که گل هم قدم بارش او بود / سیراب نکرده عطش دشت، چرا رفت؟

.

.

.

با آمدنت بهار دل پیدا شد / بلبل به نوا آمد و گلها وا شد

ای کاش که رفتنت نمی دیدم من / با رفتن تو قیامتی بر پا شد . . .

.

.

.

می سوخت چو شمع تا سحر در شب مرگ

بشکفت گل از گل رخش در تب مرگ

آرامتر از همیشه با یاد خدا

گل خنده زد و نهاد لب بر لب مرگ . . .

.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:khordad sms emam khomeini sms tasliyate rehlate emem tesliyate emam khomeyni آخرین پیامک های تسلیت رحلت امام آرشیو کامل پیامک های تسلیت رحل امام خمینی اس ام اس انقلابی اس ام اس تسلیت رحلت روح الله خمینی اس ام اس رحلت امام خمینی اس ام اس رحلت امام خمینی ۱۴ خرداد اس ام اس ویژه رحلت امام اسمس اشعار در مورد امام خمینی اشعار زیبا برای تسلیت رحلت امام اشعار زیبا در مورد امام خمینی امام خامنه ای بهترین اس ام اس های تسلیت امام خمینی بهترین پیامک های انقلابی بهترین پیامک های تسلیت امام خمینی جدیترین اس ام اس های انقلابی خامنه ای در مورد امام خمینی دوبیتی در مورد امام خمینی راد اس ام اس راد اس ام اس دات کام رحلت امام خمینی رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی رحلت رهبر انقلاب رحلت رهبر جمهوری اسلامی ایران رهبر جمهوری اسلامی سایت راد اس ام اس شعر در وصف امام خمینی شعر زیبا برای امام خمینی فوت امام خمینی فوت روح الله خمینی متن تسلیت رحلت امام متن های زیبا برای تسلیت رحلت امام مجموعه بهترین اس ام اس های تسلیت امام خمینی مجموعه کامل اس ام اس های تسلیت رحلت امام خمینی مجموعه کامل پیامک های امام خمینی مسیج انقلابی مسیج تسلیت امام خمینی مسیج در وصف امام خمینی مسیج رحلت امام خمینی مطالب خواندنی در مورد امام خمینی من به خال لبت ای دوست همه چیز در مورد امام خمینی پیام تسلیت رهبر پیام کوتاه تسلیت امام خمینی پیامک 14 خرداد پیامک 15 خرداد پیامک انقلابی پیامک تسلیت امام خمینی پیامک تسلیت رحلت رهبر انقلاب پیامک رحلت امام خمینی پیامک های زیبا مخصوص رحلت امام خمینی پیامک ویژه رحلت امام,
ارسال توسط اس ام اس

ندیشه ام از تو سبز و آباد شده
از جهل وغم این فکرتم آزاد شده
در مکتب پاک و شاد استاد ببین
غم رفته زجانم ودلم شاد شده



در مکتب تو همیشه شاگردم من

دور از رخ تو همیشه پر دردم من
در فصل بهار و روز استاد ببین
بی نور معلم این چنین زردم من


آموزش عشقم از همین مکتب توست
اندوخته ی سوادم از این لب توست
گفتم که مریضم و بیا بستر من
چون عامل دردم این غم و این تب توست



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:teacher sms for teachers sms ghashang sms happy teachers day sms jaded sms kheyli jaded sms khordad mah 89 sms love for teachers sms makhsoose rooze moalem sms new for teachers sms ordibehesht mah 89 sms rooze moallem sms tabrike rooze moalem sms tabrike roze moallem sms teachers sms va payamake jaded sms vizhe roze moalem sms ziba smsrad Teachers Day SMS www,radsms,com آخرین اس ام اس های روز معلم اس ام اس اردیبهشت ماه 89 اس ام اس انگلیسی روز معلم اس ام اس برای دبیر شیمی اس ام اس برای معلم انگلیسی اس ام اس تبریک روز معلم اس ام اس تبریک روز معلم انگلیسی اس ام اس تبریک روز معلم به زبان انگلیسی - Happy Teachers Day SMS اس ام اس تبریک روز معلم خیلی قشنک اس ام اس جالب برای روز معلم اس ام اس جدید اس ام اس خرداد ماه 89 اس ام اس خیلی جالب برای تبریک روز معلم اس ام اس راد؛ سایت راد اس ام اس اس ام اس روز معلم اس ام اس روز معلم به زبان انگلیسی اس ام اس زیبا برای تبریک روز معلم اس ام اس شعر برای روز معلم اس ام اس مخصوص روز معلم اس ام اس های روزمعلم اس ام اس های قشنگ برای روز معلم اس ام اس و پیامک زیبا برای روز معلم اس ام اس و پیامک های زیبا مخصوص تبریک روز معلم ( سری اول) اس ام اس ویژه روز معلم اشعار زیبا برای روز معلم بهترین اس ام اس های روز معلم بهترین اشعار روز معلم بهترین جملات برای روز معلم بهترین مسیج های روز معلم بهترین پیامک های روز معلم تبریک ورز معلم به زبان انگلیسی جدیدترین اس ام اس های روز معلم جدیدترین اس ام اس های ویژه روز معلم جدیدترین جملات برای روز معلم جملات قشنگ تبریک روز معلم جملات ناب برای روز معلم دوبیتی روز معلم راد اس ام اس راد اس ام اس؛سایت راد اس ام اس روز بزرگداشت شهید مطهری روز بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم روز معلم روز معلم 89 روز معلم در اردیبهشت ماه 89 سایت اس ام اس سایت بهترین اس ام اس ها شعر روز معلم شعر زیبا برای روز معلم متن زیبا برای روز معلم متن قشنگ برای روز معلم متن های خیلی زیبا برای روز معلم متون آماده برای روز معلم مرکز اس ام اس ایران مرکز اس ام اس ها مسیج اردیبهشت ماه 89 مسیج انگلیسی تبریک روز معلم مسیج تبریک روز معلم به زبان انگلیسی مسیج جالب برای روز معلم مسیج جدید مسیج خرداد ماه 89 مسیج روز معلم مسیج ویژه روز روز معلم منبع اس ام اس ها وبلاگ اس ام اس پیامک اردیبهشت ماه 89 پیامک انگلیسی تبریک روز معلم پیامک انگلیسی روز معلم پیامک برای معلم انگلیسی پیامک تبریک روز معلم به زبان انگلیسی پیامک جالب برای روزمعلم پیامک جدید پیامک خرداد ماه 89 پیامک روز معلم پیامک های قشنگ برای روز معلم پیامک ویژه روز معلم گلچین اس ام اس های روز معلم,
ارسال توسط اس ام اس

الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

 تولدت مبارک

.

.

.

متن زیبا و رسمی تبریک تولد

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت  سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .

.

.

.

پیامک تولد

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست

گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .

تولدت مبارک



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:asheghane tabrike tavalod sms baraye tabrike salgarde ezdevaj sms baraye tabrike tavalod sms jadid sms jadid tavalod sms salgarde ezdevaj sms salgarde tavalod sms tabrike tavald sms tavalod sms امروز sms باحال برای تبریک تولد sms تولد sms جدید برای تبریک تولد sms خیلی زیبا برای تبریک تولد sms خیلی قشنگ تولد sms زیبا برای تولد smsتبریک تولد smsجدید smsخیلی قشنگ برای تولد smsداغ تبریک تولد tavalod آرشیو کامل اس ام اس های تبریک تولد آف برای تولد آف تبریک تولد آف زیبا برای تولد اس ام اس باحال برای تبریک تولد اس ام اس برای تبریک گفتن اس ام اس برای تبریک گفتن تولد اس ام اس برای تولد اس ام اس بریا تولد اس ام اس تبریک اس ام اس تبریک سالگرد تولد اس ام اس تولد اس ام اس تولد انگلیسی اس ام اس تولد این ماه اس ام اس تولد جدید اس ام اس تولد جدید اسفند ماه 89 اس ام اس تولد و سالگرد ازدواج اس ام اس جدید اس ام اس جدید تبریک تولد اس ام اس سالگرد ازدواج اس ام اس عاشقانه برای تولد اس ام اس ناب اس ام اس های بسیار زیبا مخصوص تبریک تولد اس ام اس های تبریک تولد اس ام اس های تولد اس ام اس های رمانتیک برای تبریک تولد اس ام اس های سالگرد ازدواج اشعار زیبا برای تبریک تولد اشعار و جملات قشنگ برای تبریک تولد بهترین اس ام اس تبریک تولد بهترین اس ام اس ها بهترین اس ام اس ها برای تبریک تولد بهترین اس ام ام های تبریک تولد بهترین جملات برای تبریک تولد بهترین متن های تبریک تولد بهترین مسیج ها برای تبریک تولد بهترین و جدیدترین اس ام اس های تبریک تولد بهترین پیامک تبریک تولد تبریک تولد تبریک تولد برادر تبریک تولد برای دوست تبریک تولد خواهر تبریک تولد مادر تبریک تولد پدر تولدت مبارک جدیدترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس های تبریک تولد , پیامک تولد جدیدترین متن های تبریک تولد جملات احساسی تبریک تولد جملات رمانتیک برای تبریک تولد جملات زیبا برای تبریک تولد جملات زیبا برای تولد جملات زیبا برای نبریک تولد جملات زیبای تولد جملات ناب برای تبریک تولد جوک تولد سالگرد تولد شعر تبریک تولد شعر عاشقانه تبریک تولد متن تبریک تولد برای دوست متن تبریک سالگرد ازدواج متن های آماده تبریک تولد متولدین این ماه اس ام اس مسیج باحال برای تبریک تولد مسیج تبریک تولد مسیج جدید تبریک تولد پیام کوتاه برای تبریک تولد پیام کوتاه تبریک تولد پیام کوتاه تبریک سالگرد ازدواج پیامک باحال برای تبریک تولد پیامک تبریک پیامک تبریک تولد پیامک تبریک سالگرد ازدواج پیامک تولد پیامک جدید پیامک جدید تبریک تولد پیامک سالگرد ازدواج گلچین جدیدترین پیامک های تبریک تولد گلچین متن های تبریک تولد,
ارسال توسط اس ام اس
ارسال توسط اس ام اس